Nätmobbar

Jag har inte bloggat på länge. Jag har velat men inte haft tid. Jag hade tänkt blogga om flytten men det här är mycket viktigare!! Jag blev så himla upprörd när jag fick höra om en tjej som påstås ha ställt en fråga till sej själv på ASK. Sen har någon spridit det vidare. VARFÖR??? Varför vill tjejer och killar hänga ut andra så det faktiskt skadar dom? Förstöra deras liv!! Förjäkla elakt! Mår barn och ungdomar så dålligt att man mår bättre av att få andra att må dåligt? Är det så viktigt med likes idag att man är beredd att göra vad som helst?! Jag undrar igen VARFÖR bryr man sig och sprider det? Jag VET att min dotter ALDRIG skulle vara delaktig i detta. Till er vuxna: prata med era barn!! Stackars tjej! jag har aldrig gillat ASK och min dotter har inte ASK. Nej gör något! Reagera! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback