Ska vi köra igen då?

Ä ni mä?

Ska köpa den här ziperallen till min älskade unge <3



klArt dEn cOolasTe!
love it!
Hon har bra smak :)

Ni hittar den på www.ziperall.se

Annars då? Jag har tyvärr blivit sjuk. Trodde att jag klarat mig... men icke :(
Men då passade det bra att Linas matkasse kom till oss igår :D
Slippa tänka när man inte orkar. Bara följa receptet.
Jättegott blev det också. Ett litet minus för att dom glömt packa med kycklingfileérna som är en av rätterna i veckan. Men det är butikens fel.
I morgon blir det fisk :)

Det blev ett kort inlägg ikväll då jag bara fick ett infall att ja ska börja blogga igen.
Nu ska jag lägga mej o hör o häpna mamma...läsa en bok!


Dagens boktips:

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback